Göta Kanal

I dagens inlägg ska vi hålla oss i Sverige. För ingen plats på jorden slår Sverige så här års enligt mig.
Förra tisdagen var det, som så ofta, problem med tåget hem från jobbet. Men vad gjorde det när det gick en buss en knapp timme senare, och jag fick promenera längs Göta Kanal i Lyrestad.
En så vacker plats att jag fylldes av energi.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - Netti Starby

Åh vilka vackra platser du besökte och jag hade gärna gjort detsamma. Så himla fina bilder du fotade. Kramis <3

#2 - johanna

Åh, har aldrig varit vid Göta kanal men det ser väldigt vackert ut<3

#3 - Gerd

Så vackra bilder" Jodå, jag har varit längs Göta kanal och jag har även varit i Lyrestad!

#4 - Znogge

Nog är Sverige fantastiskt och bjuder på många vackra platser.

#5 - Ama de casa

Ja, det är verkligen vackert i Sverige vid den här tiden på året :-)

#6 - lisa

Vilka fina bilder. Min dröm är att få åka längs Göta kanal. :)
Håller med dig om att Sverige är vackert. Man behöver inte åka utomlands :)
Kram

#7 - Carolina

Så fina bilder och ser helt magiskt ut. Förstår att du inte blev så ledsen över att få vänta på en buss och ta en härlig promenad kring allt blomstrande 😍

Svar; men riktigt surt! Och som du säger, nonchalans kring att det var mitt fel och inte deras störde jag mig på groteskt. 🙈

#8 - Annie

Så tråkigt att det vart strul på vägen hem, men underbara bilder du fotat! :)

Ha en fin kväll<3

#9 - Pauline Hurtig

så fint :D jag har besökt kanalen i bergs slussar :)